Fotoshoot van (jou en) je hond

Foto Trui Engelsman Fotografie

Voor €75 krijg je een fotoshoot van of met je viervoeter op een zelf te kiezen locatie. Na afloop ontvang je 15 vakkundig bewerkte digitale foto’s (hoge resolutie) in je mail! Prachtig voor aan de muur of om cadeau te geven.

Neem contact op met Trui voor vragen of direct je shoot in te plannen.

Dierbare momenten samen vastleggen…Eindelijk die foto van jullie in de woonkamer…Of gewoon, omdat jullie beestje zo mooi is. Hoe vaak denk je wel niet: hadden we dit maar professioneel vastgelegd?

Voor al deze gelegenheden en meer, is De Hondenhogeschool voor haar cursisten een samenwerking aangegaan met Trui Engelsman Fotografie. Trui is een derdejaars studente Fotografie aan het St. Lucas in Eindhoven. In de leer, maar niet minder enthousiast en gebrand op een prachtig beeld van jou(w en je) viervoeter.